قوانین و مقررات

قوانین و مقررات دیجی فونت

توافقنامه

کلیه کاربران و خریداران دیجی فونت پس از تهیه هر یک از فونت های دیجی فونت ، موظف به رعایت کامل شرایط هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور ( جمهوری اسلامی ایران) است. این شرایط جامع و کامل نبوده و دیجی فونت حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت digifonts.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به دیجی فونت اعلام گردد.

  • سایت دیجی فونت در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • مالکیت مادی و معنوی کلیه فونت های فارسی ارایه شده در این سایت برای مهدی برقگیر مدیر سایت دیجی فونت می باشد.
  • استفاده از فونت های رایگان در تمام برنامه های گرافیکی بلامانع می باشد.
  • انتشار فونت ها در سایر سایتهای گرافیکی با ذکر طراح فونت (مهدی برقگیر یا دیجی فونت ) بلامانع می باشد.
  • هرگونه سوء استفاده ، تغییر نام و یا فروش فونتها در سایر سایتها پیگرد قانونی دارد.
  • فونت های حمایتی برای استفاده در آثار گرافیکی شخص خرید کننده از سایت می باشد.
  • برای تهیه فونت ها زحمات زیادی کشیده شده است، لطفا از فروش یا اهدای فونت های حمایتی به دیگران خودداری نمایید.
  • دیجی فونت متعهد می شود با توجه به نیاز کاربران، فونت‌ها را توسعه دهد و همواره امکان دانلود آخرین نسخه را برای خریدار فراهم کند.

فصل اول: تعاریف

  1. خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
  2. فروشنده: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
  3. محصول: هر یک از فونت های  ارائه شده توسط دیجی فونت.
  4. پرتال کاربران: سایت به آدرس https://digifonts.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
  5. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران و سایر کاربران با دیجی فونت در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
  6. تعرفه: فهرست کامل فونت های قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
  7. تحویل محصول: ارائه لینک مستقیم دانلود فونت خریداری شده و ارسال به ایمیل خریدار
  8.  کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت دیجی فونت را مشاهده و مرور می کنند.

فصل دوم: هویت

  1. دیجی فونت: سایت اینترنتی با آدرس https://digifonts.ir که در این توافق نامه دیجی فونت نامیده می شود.
  2. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران سایت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
  3. هویت فروشنده: فروشنده دیجی فونت به مدیریت مهدی برقگیر می باشد که تمام فونت های ارایه شده تحت حساب وی مدیریت می شود.
  4. برای حفظ حقوق قانونی خریداران کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به دیجی فونت می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. دیجی فونت مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران را ندارد.
  5. خریدار و فروشنده اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. دیجی فونت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. دیجی فونت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار اقدام نماید.
  6. کلیه مسئولیت خرید اشتباهی فونت بر عهده خریدار بوده و دیجی فونت هیچ گونه مسیولیتی در قبال استرداد وجه نخواهد داشت.

فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم

  1. روش ارتباطی مستند دیجی فونت با خریدار ،آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تیکت های سیستم جامع تیکت است.
  2. دیجی فونت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدارکه اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.

فصل چهارم: تغییرات

  1. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از محصولات ( فونت) دیجی فونت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه دیجی فونت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دیجی فونت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت دیجی فونت در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا دیجی فونت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت دیجی فونت کنترل نماید.
  2. تغییرات فنی: دیجی فونت برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد دیجی فونت موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، دیجی فونت امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار به شرکت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای دیجی فونت نماید.
  3. دیجی فونت می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.

فصل پنجم: تحویل محصول

  1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار و هم چنین آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام در سایت درج شده است ،درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
  2. کلیه سفارشاتی که توسط خریدار انجام می شود بلافاصله از طریق لینک دانلود در بخش دانلود ها در دسترس می باشد.در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۲۴ ساعت کاری خواهد بود.
  3. خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش دیجی فونت اعلام نماید.
  4. در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، دیجی فونت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
  5. خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
  6. دیجی فونت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
  7. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به دیجی فونت اعلام نماید و دیجی فونت موظف است ضمن پیگیری مغایرت محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد.

فصل ششم: امنیت و محرمانگی

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه دیجی فونت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. دیجی فونت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
  2. دیجی فونت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
  3. دیجی فونت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
  4. دیجی فونت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار توسط اشخاص ثالث ندارد.
  5. دیجی فونت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  6. دیجی فونت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو دیجی فونت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
  7. در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف دیجی فونت ، دیجی فونت بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

فصل هفتم: مرجع قضاوت

  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی دیجی فونت اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت سایت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.